8.11.10

Споредба на две веб страници

Се работи за две компании, кои преку нивните веб страници ја презентираат нивната дејност, се рекламираат, се со цел да бидат поблиску до потрошувачите. 
Две Македонски компании, односно Макпетрол и Алкалоид. Во доле наведениот текст ќе наведеме кратка споредба и анализа на овие две веб страници од аспект на мултимедија, веб дизајн и интернет маркетинг.
Дизајн - „ Алкалоид “
Дизајнот на Алкалоид е интересен и привлечен. Ова компанија насекаде е препознатлива по плавата боја , интересно е што не мора ни да се чита, веднаш во очи им паѓа на луѓето дека тоа е Алкалоид.
Фрекфенција на обнова на содржините
Располага со многу содржини, информираност за производите, и разни истражувања. Постои и мапа за сајтот.
Информативност
Интересно за оваа веб страна е што располага со хоризонтални и вертикални навигации, делува интересно за гледање.
Употреба на фотографии
Карактеристично за овој веб е што не располага со многу фотографии, располага со интересна видео галерија, во која се објавени рекламите за нивните производи.
Употреба на останата мултимедија
Бидејќи станува збор за сериозна копманија, мултимедијата е помалку застапена, и оваа компанија не е во контакт со други социјани мрежи
Отвореност кон корисниците
Овој сајт располага со алатка преку која корисниците и заинтересираните лица можат да пребаруваат работа и да аплицираат за стипендии и проекти кои ги нуди оваа компанија. Транспарентност на менаџмент
Вебот располага со детални информации за менаџментот на компанијата.
тука сакам да ставам слика
Дизајн - „Макпетрол“
Овој веб нема интерсен дизајн, не располага со многу информации, едноставна страна која не е забавна, и не е интересна за читање.
Фрекфенција на обнова на содржините
Не располага со многу содржини, станува збор за веб страна преку компанијата ја представува само својата дејност, и постои опција онлине да се аплицира за картички кои компанијата ги нуди.
Информативност
Вебот на оваа компанија располага со навигации, тоа би било интересно за очите на корисниците. Нема информации за менаџментот на компанијата, нема интеракција со друго социјални мрежи, мулдимедијата е помалку застапена, бидејќи станува звор за сериозна компанија која работи повеќе од 60 години.