8.11.10

Почетната стрницата на Е-репортер е поразбирлива од страницата на Курир



Дали нашите веб страници информациите што ги нудат ги прават лесни за препознавање и разбирливи за читателите. Какви им се дизајните и уредувачката политика ке видиме од анализата на веб станиците на „Е-репртер“ и „Курир“.
Почетната страница на Е-репортер е едноставна и лесно може да се најде информацијата што ги инетересира граѓаните.
Дизајнот е едноставен без да има шаренило со сликички и реклами. Релами нема на почетната страница што е различно од останатите информативни веб страници кои почетната страница ја преплавуваат со реклами.
На секоја рубрика има по неколку мали сликички кои се составен дел на веста. Сликичките скоро и не се забележуваат, но кога ке се отвори целата вест ке се види и сликата.
Инфоермациите постојано се ажурираат, се пишува времето, местото и датумот кога е прикачена веста на сајтот.
Пребарувањето им функционира, доволно е да се напишат клучните зборови и ќе се појават информации поврзани со зборовите кои се напишани на пребарувачот.
Е-репортер го има на социјалните мрежи, но на почетната страница никаде не стои знакче дека се прикачени на Facebook.

Почетна страница на Курир

Почетната страница на Курир е турлитава за разлика од почетната сраница на Е-репортер. Не се знае кај што е.
Имаат неколку голе ми сликички кои постојано се вртат зависно од најударните вести според нив. Предноста на Курир е што кога ке се отвори веста има забележано од кога, каде и за што е веста и може веднаш да се види и на социјалната мрежа на Facebook и Tweet.
Добро е тоа што имаат информации за 24 часа, за 7 дена и 30 дена зависно од информацијата која ги интересита читателите. Има и реклами, но рекламите и скоро не се забележуваат поради голем број на сликички и може читателот да се запраша дали е сликичка која содржи вест или реклами.