Заеднички експериментален блог на студентите од трета година на Високата школа за новинарство и односи со јавност
21.1.11
Анализа на веб страната на Вип операторот
Менаџерскиот тим на Вип се одлучила за веб страница која пред се гради лојалност, односно доближување до своите корисници како и потикнување на поголема продажба на своите производи.
Дизајнот на веб страна е едноставна, чиста, нестадардна навигација лесна за користење и наменета за една поширока целна публика од 18-45 (страната е наменета за сите кои користат телефони, поширока јавност ) иако според Алекса страница најчесто ја посетувант млади од 18-24 од женскиот пол.
На веб страницата може да се забележи и директна врска со профилите на социјаните мрежи како што се фејзбук, твитер и јутјуб, што значи дека Вип си ја познава целната група но може да поработи маку повеќе на дизајнот, по жив дизајн и по интерактивен.
Слаб комуникацискиот микс користи Вип на веб страната.
Реклама на нов производ -Дел таблет комјутер
Користи промоција на продажба - производи, новитети, поволности
Стратешки парнерства може да гради со компании кои произведуваат уреди (телефонии, копјутери, додатна опрема)