21.1.11

Анализа на веб страната на Вип операторот


Менаџерскиот тим на Вип се одлучила за веб страница која пред се гради лојалност, односно доближување до своите корисници како и потикнување на поголема продажба на своите производи.

Дизајнот на веб страна е едноставна, чиста, нестадардна навигација лесна за користење и наменета за една поширока целна публика од 18-45 (страната е наменета за сите кои користат телефони, поширока јавност ) иако според Алекса страница најчесто ја посетувант млади од 18-24 од женскиот пол.

На веб страницата може да се забележи и директна врска со профилите на социјаните мрежи како што се фејзбук, твитер и јутјуб, што значи дека Вип си ја познава целната група но може да поработи маку повеќе на дизајнот, по жив дизајн и по интерактивен.

Слаб комуникацискиот микс користи Вип на веб страната.
Реклама на нов производ -Дел таблет комјутер
Користи промоција на продажба - производи, новитети, поволности

Стратешки парнерства може да гради со компании кои произведуваат уреди (телефонии, копјутери, додатна опрема)